سخنرانی مراسم نودانشجویان

1398/07/01
1593 بار

حجت الاسلام والمسلمین مهدی هدایتی معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی سخنرانی خود را با تبریک هفته دفاع مقدس به نودانشجویان و خانواده آنها شروع کردند
ایشان در ابتدا به تقدس علم اشاره نموده و اینکه علم بدون عقل، مقدس نیست؛ زمانی علم مقدس است که در کنار عقل باشد.
حجت الاسلام والمسلمون مهدی هدایتی در ادامه به نودانشجویان گفتند: اگر میخواهید موفق باشید ابتدا رسالت خود را پیدا کنید، همچنین سعی کنید در جامعه اثر اجتماعی داشته باشید و ببینید رشته ای که انتخاب کردید کجا در جامعه موثر است.
ایشان در ادامه افزود: به شما نودانشجویان توصیه میکنم بعد از درس فعالیت های فوق برنامه داشته باشید و در تشکل های دانشجویی فعال باشید؛ فقط این نباشد که بیایید دانشگاه درس بخوانید و بروید. این فعالیت های فوق برنامه باعث کسب مهارت، استقلال و قدرت تفکر می شود.
در ادامه سخنان خود به نودانشجویان فرمودند: مشاوره در دانشگاه را جدی بگیرید و هر کجا احساس کردید که نمی توانید تصمیم بگیرید به مرکز مشاوره دانشگاه مراجعه کنید.
یکی از عوامل موفقیت در درس تمرکز می باشد و یکی از مواردی که تمرکز شما را به هم می زند این است که احساساتتان را نتوانید مدیریت کنید.
معاون نهاد در پایان به نودانشجویان توصیه کردند که موفق های رشته خود را پیدا کنند، که البته اساتید آنها در پردیس موفق ترین اساتید در بخش کشاورزی و منابع طبیعی هستند، و با این اساتید ارتباط بگیرند.

 

ارسال یک نظر